Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Da li je Srbija treći put izgubila kosovski boj?

Komentari (52) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 02 avgust 2011 21:06
Lovro
Lako je izgubiti nešto što ti povijesno i ne pripada!
Što bi rekao naš Gibonni: "U poljima od snova ne pušta se korijenje"....ovo vam je škola,,,,i drugi put drugačije!
Preporuke:
9
132
2 utorak, 02 avgust 2011 21:19
Nostradamus
Da se ne lazemo, JESTE, sa ovakvim predsednikom, izgubicemo mnogo toga jos..garant.
Preporuke:
79
4
3 utorak, 02 avgust 2011 21:21
covek iz loznice
jeste izgubila,ga draga g.djice Marina,jos 1941,tj.1944/45.dolaskom komunista,ZASTO OTVORENO NE RECI,I TO DOVODJENJEM AUSTRIJSKOG KAPLARA,BROZA,KOME SU PODIGLI ONU CVECARU NA DEDINJU,PA JOS DOPUSTAJU KOBOJAGI/a sve kako je nekad pod,,njim se bolje zivelo,ima ono geslo,,use,nase i podase,sve kako je taj isti Broz ziveo svoj zivot/NEKAKVA OKUPLJANJA SVKAOG MAJA.razumem ih na neki nacin,jer BORISA TADICA OTAC JE BIO POD KOMANDOM TOG SRPSKOG ARHITEKTE UNISTENJA/ustav draga gospodo,crvena,iz 1974/JER ONDA KAD BI GA IZBACILI IZ CVECARE,POPLJUVALI BI SEBE,SVOJU OTIMACINU,I SVOJ LAGODAN ZIVOT CELIH 70-etak GODINA!ali to zlo,taj arhitekta,koji ispade da je bio delotvorniji od austro-ugarske,njene okupacije 1914-1918.,i dalje/bar nominalno/lezi na Dedinju.tu u centru Srbije u njenom prestonom gradu.Arhitekta,unistenja,osvete nad zemljom Srbijom,kako nije vidjeno u istoriji Srbije,je i dalje,,nedirnuta,misticna,obozavana,licnost,kako vidimo iz godine u godinu.zaista za posmatranje kod psihijatar.
Preporuke:
73
8
4 utorak, 02 avgust 2011 21:43
BG 999 ČĐĆ
Ova vlast nam čak i lične podatke u dokumenta kao što su pasoš, vozačka i saobraćajna dozvola upisuje na hrvatskom jeziku, oduzevši nam pravo na srpski jezik i pismo. Šta onda reći o njima?
Kad se to bude promenilo, znaću da su stvari i u drugim oblastima počele da ozdravljuju ...
Preporuke:
69
1
5 utorak, 02 avgust 2011 22:17
Vanzemaljac
Priznaću da nisam sa ove planete, ali posmatrajući ovak iz daleka čini mi se da se vaš predsenik više brine za sebe nego za Srbiju.
Preporuke:
61
1
6 utorak, 02 avgust 2011 22:57
Nenad Pivaš
@Lovro

Osim parola, čestitki i želja bilo bi lepo da date i neki argument. Ah da, zaboravih, vi to ne umete...
Preporuke:
56
3
7 utorak, 02 avgust 2011 23:43
Igor
Potpuno se slažem sa gospođom Raguš! Konačno neko da progovori na pravi način! I to je ona! Moram reći da baš nedostaje na političkoj sceni! Odrediti politiku da EU nema alternative podjednako je odrediti se na krah države. Šta je nama EU donela: kredite, uslovljavanja, opet kredite, opet uslovljavanja...gde je tako obećani standard, gde su naše granice? kako uopšte birati za saveznike, one koji su toliko godina unazad direktno finansirali propast Srbije, to dalje znači da je naša vlast takav put odredila za nas i naše potomke! Koliko još treba da gubimo da bismo shvatili?! Nažalost, Marina je u manjini-i verovatno da je njena hrabrost i koštala nju samu najviše. Bravo Marina! Nastavi tako u ime svih nas! A ostalim komentatorima iz susednih republičica, postavio bih pitanje: mislite da ste u boljoj poziciji? Da niste u istom čabru? Ako mislite-varate se. Svi smo pod okupacijom!
Preporuke:
21
0
8 utorak, 02 avgust 2011 23:45
Katarina
Draga Marina, bilo bi bolje da je prespavalo, manje bi bilo ljudske plasnje, ili makar strepnje. A, nema razloga. Srbija nikada nije izgubila niti jedan kosovski boj, pa nece niti ovaj. ROSUlje su osvanule, al' nisu omrknule. Gledam trenutno ovu dvojicu na KiM i paradoksalno konstatujem da gledam kako ljudi rastu i sazrevaju. A, obojica su nikakvi. Kad, zivot je cudo, odrastaju i postaju ljudi, Srbi. Tako je i sa KiM, nekad se sakrije, da se skoro ne primecuje, ali ga sa sobom svuda nosimo. Bilo bi lakse da je bilo pameti, ne samo 2000, vec i 1998, 1995, 1990. i '91, pa tako unazad... Oni koji su platili svoje politicke greske nisu jedini, svi na kraju plate. Ljudski mi ih moze biti zao, politicki - to su i zasluzili. Nece se ni ovi ovekoveciti. Pritanje je jesmo li mi dovoljno (d)o(d)rasli da znamo kada biramo sta biramo, i jesmo li spremni da podnesemo tezinu sopstvenih pogresnih izbora. Da ne bismo vise ovako birali. Uostalom, niko nam nije obecao polje ruza. Ziva bila!
Preporuke:
18
0
9 utorak, 02 avgust 2011 23:49
Bosanac
Da li je Srbija treći put izgubila kosovski boj?

DA!!
Preporuke:
5
28
10 utorak, 02 avgust 2011 23:56
Milan
Uh, kako volim komentare, iz susednih nam (para)državica. Da vas podsetim, Gotovina vam je u Hagu. Šta reći?! Kosovo i Metohija je istorijski srpska zemlja, čak i monstruozni pogrom 2004. godine nije uspeo da izbriše dokaze, hiljadugodišnjeg postojanja Srbije na sada otetom delu teritorije! I to će tako biti opet! Uostalom, Marina je sve vreme u Parlamentu insistirala, opominjala, najavljivala da je ovo moguće-a onda je skloniše! Sramota! Lepo Vas je videti opet. I da, slažem se napravićemo još jaču državu kad vreme i zdravije političke generacije dođu na red! Samo napred!
Preporuke:
24
0
11 sreda, 03 avgust 2011 00:17
Argumenti - @Nenad Pivas @ Lovro
"Osim parola, čestitki i želja bilo bi lepo da date i neki argument. Ah da, zaboravih, vi to ne umete..." Ima Lovro argument, ima! Veliko "U" na celu, to je njemu "povijest" dala, i njegovo je povijesno pravo da to "U" ponosno istice svakom prilikom! Jasno je otkud Lovri simpatije za siptarskog Medngelea, koji kao da je sad iz Lovrine Endehazije izisao! Situacija se brzo menja, Lovro, skrivaces ti rukama svoje "U" na celu, ali ga neces moci sakriti! Na tvom mestu ja bih o tome porazmislio. Pozdravi svog brata Tachija, i ako ti zatreba koji vitalni organ, ne brini, dace tebi tvoj brat.
Preporuke:
22
2
12 sreda, 03 avgust 2011 01:06
Senka
@ Nenad Pivas
Bio si previse tolerantan prema Lovri kad ga samo zelis podsjetiti da Lovro i ostali pripadnici tog genocidnog naroda kojem Lovro pripada - nemaju argumenata. Njima argumenti nikada nisu ni trebali, imali su nozeve i kame za srpske zene i djecu a u zadnjem naletu genocida nad Srbima tesku artiljeriju kojom su gadjali nenaoruzan srpski narod dok zauvijek napusta vjekovna ognjista , a sada im se sadasnji predsednik Josipovic time jos i ponosi.Ne da nemaju argumenata nego nemaju ni stida , ni obraza Takvi su.
Ta tolerancija i aristokratska finoca koju si ti sada ispoljio je nas Srbe najvise i kostala i kosta nas i danas....I kao sto smo prije pokusavali pristojno i lepo argumentovati sa Hrvatima , naoruzanim i namjerenim da kolju ,( to je basna o vuku i janjetu ) tako isto i danas na Kosovu pokusavamo lepo i pristojno reci svijetu da je to srpska kolijevka i da je ne diraju ali vuk ( Albanci) ne slusa nego samo misli kako ce se dobro nazderati janjetom ( Srbi)...
Preporuke:
15
0
13 sreda, 03 avgust 2011 01:09
Štirlic @ Lovro
Da Vi niste od onih što su imali tisućgodišnju državnost ali bez države?
Preporuke:
29
0
14 sreda, 03 avgust 2011 02:21
Brane2
Zanimljivo, od toliko članaka i komentara niko da pomene jednu sitnicu- da je Čeda bio sve vreme u pravu, a toliko je drvlja i kamenja osuto po njemu.

Patike, džip, kokain i telesni stražari se pominju stalno u vezi sa njim, ko da to ima bilo kakve pametne veze sa bilo čim relevantnim.

Ali eto, dolazi do TAČNO takvog raspleta, kog je Čeda opisao kao jedini moguć.

I šta ćemo sad ?

Izgubljene su godine, potrošena masa para, izgubljena su imanja, sve uzalud.


Ne vidim ja problem u tome da eto izgubiš borbu ili rat, nego u tome, da uđeš u sukob obmanjujući ljude.
Preporuke:
3
25
15 sreda, 03 avgust 2011 05:33
zvezda
Boj na Kosovu 1389. Srbija nije izgubila, taj boj je sacuvao Srbe do dana danasnjeg, a verujem i jos dugo.
Preporuke:
18
1
16 sreda, 03 avgust 2011 08:28
Veroljub
@Lovro
Imate li bilo kakav argument za ovakvu tvrdnju ili Vam je jednostavno mržnja dovoljna ?
Može biti da Vam i nije mesto na ovom portalu, naročito.
Doduše i Vi i oni imate iste želje, iste metode rada.
Na Vas se ne treba ljutiti, Vi ste, gospodine, za žaljenje. Pro Patria, zar ne ?
Preporuke:
16
1
17 sreda, 03 avgust 2011 08:44
Branko
Na muci se poznaju junaci!
Ako nema muke nema ni junaka. Ko će ti reći da si junak a nisi prošao muku?

To važi i kada je u pitanju Crkva (apostasija, ekumenizam...) i kada je u pitanju država (okupacija, izdajstva...). Srbska istorija kazuje jedno: bilo je mnogo neprilika,bilo je mnogo izdajstava, bilo je mnogo nerazumnosti kod Srba.
Ali preživjela je i država i narod i Crkva! Poslije svega.

Svaka sadašnjost misli da je budućnost i ne vidi dalje od onoga što joj je pred nosom. A nikada tako nije bilo! Sve se mjenja i ko zna kako će sutra biti.

Jedno je sigurno: postojaće i Srbija i Srbi i Crkva Božija!

Samo se bojim za one koji su se već odrekli svega što je trajno i važno. Zbog takvih se i dešava sve ovo. Ne može opstati ni država ni Crkva ako je vode oni koji su spremni da odustanu kod svakog problema.

Preživjećemo i ovu muku, samo ne odustajte i ne pesimizirajte. Više razloga za pesimizam su imali Srbi prije nas, pa su izdržali i sačuvali i ime i Crkvu.
Preporuke:
14
1
18 sreda, 03 avgust 2011 08:47
expadobranac
@ lovro
Posto tako dobro poznajes istoriju spremaj kofere sam jer kad budemo stigli na ono sto je nase neces imati vremena da ih poneses.
Preporuke:
23
1
19 sreda, 03 avgust 2011 11:53
Jagoš
Istina se zna, svi je znaju, pa i U Lovre, ali šta vredi kad U mržnja uđe u mozak, pa komanduje U Lovrama kao da su zveri. Jesu zveri.
Zato, spasavaj se ko može od U zveri.
Pričama kraj.
U Hrvate bi trebalo zadovoljiti, pokloniti im sve što sada traže, a potom odeliti se od U nadljudi Kineskim ili Berlinskim zidom. U
Srećan put u U Evropu gospare Lovro...
Preporuke:
9
0
20 sreda, 03 avgust 2011 12:55
Slavomir Srpski
Da li je Srbija treci put izgubila daje odgovor: nije. Jer ova takonazovi drzava nije legalna tvorevina niti zastupa interese sopstvenog naroda, pa za nju ovo i nije poraz, vec dobrobit na jevropskom putu. Pitanje bi trebalo postaviti drugacije, ako se zeli dati neki ozboljniji smisao: da li su Srbi kao narod (i ovaj i crnogorski i onaj u Bosni) izgubiji kosovski boj? Odgovor je jasan: NISU. Jer ce se odreci i ove sramne "srpske drzave" (trece na Balkanu ako podrazumevamo i RS i Crnu Goru kao istorijske srpske drxave) iz kruga dvojke, ali ce se latiti kuke i motike da se brane, kao sto i ucinise na severu Kosmeta, ostavljeni sami sebi bez vojske i artiljerije. Samoorganizovani Srbi su pokazali zapadnim silama da nece mirno dopustiti da im se ognjiste otima tamo gde jos nemaju svoju drzavu, ili samo politicare koji glume da je imaju. Srbi ce se organizovati u cetnicke odrede bez drzave, i branice je dobrovoljci iz svih srpskih "drzava".
Preporuke:
11
1
21 sreda, 03 avgust 2011 13:49
Angel
Da bi se boj izgubio - najpre se mora voditi. A je na vidim da se sada vodi boj, od 2000 na ovamo samo bakalini nešto trguju - ajd da dobro trguju ni polu jada, nego loše i trguju. Trguju sve na štetu srba i srpske države.
Preporuke:
14
1
22 sreda, 03 avgust 2011 14:12
Zoran
Preporučujem da pročitate Marinin tekst u celosti u Svedoku! Tamo je rečeno sve. Čestitam! Potpuno je u pravu kada iznosi dilemu da su neki iz vlasti znali za ovakav scenario. Čemu insistiranje Tadićevo da se situacija ne menja?! Dakle, bio je upoznat s namerama njegovih "saveznika" koji su ga ostavili na minskom polju. tako u i treba! Zamislite, čovek kaže EU nema alternativu. pa zar nas nisu dokrajčili 1999. godine. A onda kažete to su nam prijatelji. Ubiše sve živo u nama, i nastavljaju svoj pir a mi kažemo samo oni i niko više. tako svi koji govore Eu i niko više direktno rade za svoje lične interese a protiv nacionalnih i državnih. Tu ubrajam vlast i deo opozicije, ove nesretne naprednjake-koje je Brisel i napravio! I to treba jasno reći! Potpuno je u pravu Raguševa kad kaže-neke bolje nacionalno odgovornija politička generacija uspeće da napravi državu kakvu Srbi zaslužuju! Izvanredno hrabar članak! Tako treba! Sad je jasno što je cenzurišu i što su je sklonili! Izdrži još malo Marina!
Preporuke:
14
0
23 sreda, 03 avgust 2011 14:37
BRK
Bitka jos nije pocela. Doce vreme.
Preporuke:
16
0
24 sreda, 03 avgust 2011 15:43
Ala
Odlicno zapazanje.Sve cestitke Marini Ragus!Oduvek sam tvrdila,a cesto i dokazala,da su Srpkinje mudrice i lavice.
Nesto su nam muski predstavnici Vlade, na celu s Prjescednikom analfabete i nemocni/sem Comic/.
Metla ce da radi!
Preporuke:
12
1
25 sreda, 03 avgust 2011 16:25
brm
@Nenad Pivaš
@Lovro
Lovro srbin vas samo vapijucce podsecca da je Dalmacija/integralna ne samo donja/ kolevka srpske drzzavnosti..i vapi da ga ne odbacujete
a vi se zalepili za to Kosovo
PS Stefan Nemanja je 23. po redu vladar u srednjem veku
niko nije u kolevci do punoletstva ..rekonkvista treba da zapocccne..od poccetaka
Preporuke:
10
0
26 sreda, 03 avgust 2011 18:26
Posmatrač
BOJA NIJE BILO. Bar od kada je Boris Tadić Predsednik Srbije. Narod jeste oštećen, otkidaju narodu zemlju. Ko otkida? Zločinačka vlastela glavnih NATO država zajedno sa garniturom koja je „vodila i još vodi“ Srbiju. Svi zajedno su napravili i učestvovali u scenariju „da se operacija provede a da se ne vidi“ – pa, kažu, neće boleti.
Videlo se to od prvih akcija članova vladajuće garniture. Propaganda je odrađivala svoje, zamračivala stvarnost, za celu Srbiju, ali ko je imao i ima pameti - VIDEO JE. ZNALO SE.
Tajno su se dogovarali, iza leđa naroda i na štetu naroda. Na primer, setite se samo kada je onaj predstavnik vojvođanskih Mađara, žaleći se, rekao da je Tadić u izbornoj kampanji obećao STATUT vojvodine („v“ obavezno malo, jer je taj pojam veštačka tvorevina, i ja to ne priznajem), a nešto se to donošenje bilo odužilo, pa se uplašili da ne ostanu bez ispunjenja Tadićevog obećanja.
Preporuke:
6
0
27 sreda, 03 avgust 2011 18:27
Posmatrač
Tajno su se dogovarali sa predstavnicima zločinačke vlastele NATO država. Račun je morao stići, oni su to znali i onda, a znaju i sada: račun se mora pojaviti u obliku vidljivom za sve, i pojavljuje se, pokazuje se. SAMO TAJ RAČUN PLAĆA NAROD A NE ONI KOJI SU GA NAPRAVILI.
Preporuke:
6
0
28 sreda, 03 avgust 2011 20:48
Nenad Pivaš
Komentatori

Grešite, Lovro nije nikakav hrvatski nacionalista. Briga njega za hravtsku državu, hrvatski narod i hrvatsku tradiciju. On je jedan mesićevac. Što znači da njegovi antisrpski stavovi ne proizilaze iz nekog nacionalizma već iz prosoroševskih multi-kulti bljuvotina. To u uslovima ovog regiona znači isključenje bilo kakvog osećaja patriotizma plus jedan profesionalni "antifašizam". To izgleda ovako:

1. Podrška "građanskoj" i centralizovanoj BiH u kojoj ne sme postojati RS, ali ni Herceg-Bosna. Srbi i Hrvati u njoj treba da budu manje to što jesu a više nek anacionalni "Bosanci".

2. Podrška nezavisnoj antinacionalističkoj CG. Nezavisnoj najviše od svojih srpskih korena i suprotstavljenu isključivo "zlom srpskom nacionalizmu".

3. Podrška nezavisnom "građanskom" Kosovu. Jer to je mnogo bolje i "modernije" od nekakvog KiM koje je deo Srbije, tradicije i duhovnosti. Usput, poželjno je i da obeležje Albanaca manje bude njihova tradicija a više mržnja prema "zlim Srbima. Nije teško.
Preporuke:
9
0
29 sreda, 03 avgust 2011 20:49
Nenad Pivaš
4. Srbija, to je zemlja puna primitivnih, prljavih, brkatih nacionalista koji ne prihvataju "modernosti". Zemlja čiji narod nije svestan da je u Drugom svetskom ratu bio na strani Hitlera i da je 90ih obnovio tu svoju tradiciju i izvršio agresiju na miroljubive suseda. Pa i sve ovo ne bi bilo toliko strašno da taj ludi narod ne gleda sa simpatijama na Putinovu Rusiju, tu zločinačku tvorevinu, koja je u sebi spojila obeležja nacizma i staljinizma. Zato ona treba da bude država bez vojske koja ostatke oružanih snaga obučava za pomoćne akcije NATO-a. Ne sme da ima ikakvu tradiciju jer je ta tradicija retrogradna a i nepotrebna, bolje bi živela bez nje. Međutim, ipak je poželjno da na svom severnom delu pomogne razvoj jedne nove, vojvođanske tradicije. To je drugačija tradicija jer je mitelevropska, neohabsburška, antinacionalistička, pacifistička i više regionalna nego etnička, dakle "moderna i poželjna".
Preporuke:
12
0
30 sreda, 03 avgust 2011 20:50
Nenad Pivaš
To vam je Lovro dragi moji komentatori. I verujte mi, mnogo ćemo se lakše dogovoriti sa hrvatskim nacionalistima i konzervativcima (naravno umerenim, ne pravaškim i ustaškim ekstremistima!). Znam i iz ličnog iskustva. Svakako da će biti drugačijih pogleda na kraljevinu Jugoslaviju, četnike, Oluju, sukobe 90ih i sl. Ali je sa njima dogovor ipak moguć jer su nam, na kraju krajeva, sličniji. Sa ovim "umerenim" i "modernim" možemo imati samo prezir i neprijateljstvo.
Preporuke:
9
1
31 sreda, 03 avgust 2011 20:57
Nenad Pivaš
@brm

Ja definitivno nisam jedan od onih za koje srpska istorija počinje sa Stefanom Nemanjom, vrlo dobro znam da smo pre Nemanjića imali i Vojislavljeviće i Vlastimiroviće. Ali isto tako znam i da vi verujete u neke kvazi teorije po kojima Srbi i Hrvati nisu dva slovenska naroda koji su u ove krajeve došli u VII veku, već zapravo dva imena za jedan narod iranskog porekla koji živi ovde mnogo pre seobe Slovena i koji je dao nekoliko rimskih careva. Nekom drugom ponudite te teorije.
Preporuke:
8
0
32 sreda, 03 avgust 2011 21:08
Kosovo
Svima,osim Marini je jasno da Kosovo nije u Srbiji.
Nije jasno ni kompaniji Voja&Voja.
Preporuke:
1
17
33 sreda, 03 avgust 2011 22:20
@Kosovo
Svima, čak i albanskim separatistima je jasno da je KiM Srbija i da će to uvek biti.
Preporuke:
17
0
34 sreda, 03 avgust 2011 22:31
Ala
I Prizren i Bogorodica Ljeviska,Dusanov grad,i Gracanica i Zociste i Decani,Pecka patrijarsija,stotine srednjevekovnih hriscanskih kapela jesu petnaest vekova srpske kulture i tradicije.To je neoboriva cinjenica.
Sva nasa lepa i pametna deca po srpskim enklavama,ciji ocevi bdiju do zore na stenama povrh kuca,njihove skole i kompjuteri,fudbalske lopte,folklor,mediji-sve je to Srbija i ostace Srbija.
Ubice,lopovi i narko-dileri zavrsece tamo gde treba.
I u Prizrenu i u Kninu,dogodine.
Preporuke:
13
0
35 sreda, 03 avgust 2011 22:46
Radgost
@Bosanac
Prvi boj na Kosovu,a rečeno u žargonu onog s kojim zastave uvezaste,jeste završio neodlučno.
Drugi boj na Kosovu su izgubili Bosanci/Bošnjaci sa Huseinom Gradaščevićem na čelu a Omer paša Latas
potom u nastavku pobedu overio uBosni.
Treći boj na Kosovu,upravo u toku.Pobuda je trenutno na strani neprijatelja Srpskih.
I kad neprijateljska vojska ode sa Kosova biće ti jasno ko je pobedio.
Preporuke:
8
0
36 sreda, 03 avgust 2011 23:27
Horvat
Braćo Srbi, dokle ćete živjeti u zabludama?
Zar nije vrijeme za neke proeuropske i civilizacijske NAČERTANIJE?
Projekat Velika Srbija je zauvjek pokopan, okrenite se normalnom životu. Budite ljudi, možete vi to!
Preporuke:
1
12
37 sreda, 03 avgust 2011 23:48
Jelisaveta
Polak, polako vi koji seirite nad srpskom sudbinom! Ne zaboravite Srbi su, kad su im svi okretali leđa, umeli da preokrenu tok svetske istorije. Sve su prilike da to može da se desi. I da opet Srbi ginu za sve vas. Neko u ovoj svetskoj okupaciji mora da bude hrabar. To smo mi Srbi. I opet ćemo vas, ma koliko ste nam puta zarili nož u leđa izvući sa dna! Tako je bilo, i biće! Svi ovi vaši zluradi komentari samo su odraz vašeg neznanja. Istorija je prava riznica odgovora za, upravo ovakve situacije. A onda, onda ćemo malo drugčije razgovarati. Samo se setite, molim vas, da svaka od vaših državica ima slične probleme. Ne radujte se pre vremena, jer nije još sve gotovo. A Kosovo i Metohija, na vašu žalost biće srpska večna radost! i uzdizanje, svaki put sve jače i lepše. Samo polako. To vam je Marina i poručila. Srbi i Srbija sada imaju recepte kako se pravi država. E, po njima ćemo je i napraviti. Sledeća partija pripada nama!
Preporuke:
10
0
38 sreda, 03 avgust 2011 23:58
Jelisaveta
I još nešto, upravo Srbija i Srbi stradaju jer oni koji mešaju ovaj balkanski lonac, vrlo dobro znaju moć ovog naroda. pogotovo kada svi pomisle da su ga slomili-kad ono iznenađenje! Tako, drage moje neznalice ne budite tako zluradi. Ovo što se nama dešava već je zakucalo na vaša vrata. Priča, tako sramotna sa vašim premijerom koji vas je u ime eu opljačkao i ponizio tek dobija svoj zalet. Videćemo, čija će biti zadnja.
Preporuke:
7
0
39 četvrtak, 04 avgust 2011 02:40
Brane2
Nešto me zanima. Eto i Vukadinovića solidno kritikuju da je jako pametan, kad se radi o drugima i kad drugi treba da idu da se biju a on je eto "analitičar".

S druge strane, tu u Ljubljani tokom šopinga u Hoferu sretoh jednog bivšeg "gastarbajtera" u SCT-u ( slovenski propali graditelj objekata i cesta), koji se mlatio u RS. On mi je rekao "Brale, moj Kalašnjikov je podmazan i konzerviran i samo čeka da se ide za Kosovo"...

Koliko vas je stvarno spremno, da SUTRA ODU SA PUŠKOM U RUCI na Kosovo ?

Ne mislim to u nekom prenesenom ili "da nije ko što jeste" smislu, nego direktno - da je _sutra_ mobilizacija, ko od vas bi otišao, pa makar poginuo ?
Preporuke:
5
1
40 četvrtak, 04 avgust 2011 09:20
Visarion
Lovro je požurio da započne raspravu o ovom gubitku.Mnogo nas mrzi kad , u slepoći svoga mrziteljstva, ne vidi da smo mi uopšte gubitnici.Ne samo na Kosovu. Igubili smo sve ratove, uzalud činili sve bune.Svađamo se međusobno i pravimo Jugoslaviju slepi da se mešamo sa takvima kao što ste vi.Nikakav narod nismo.Čak vam se izvinjavamo.I zašto na nas toliko imate potrebu da izlivate svoje splačine od "istina".Da ste vi umesto nas - mi bismo vas sažaljevali.Zar na nemoćne ispoljavate snagu svoga vonjavog daha.Uživate u tuđim mukama.Zar vam nije dovoljno što smo vam omogućili svojim starcima i nemoćnim babama da nas proterate iz Krajine i tako konačno i vi načinite jedan istorijski podvig i dobijete prvi "Domovinski rat" nego još kopate po ranama onih što jedva kao narod još tavore.Ružno je biti lešinar.Naročito kad ti se čini da si Europljanin.Idite tamo.Da vam ispitaju kljunove i shvate s kim imaju posla.Nadam se da mi nećemo nikad tamo stići da bismo bili sa vama.Dosta nam je lešinara.
Preporuke:
13
0
41 četvrtak, 04 avgust 2011 13:00
Arčibald Rajs
Za Horvata i Lovra

Tako su se seirili i vaši preci koji su u genocidnom zanosu klali Srbe, a posle je sledila bežanija preko Blajburga, naravno, ko je od zločinaca uspeo da pobegne. Kažu da se istorija ponavlja.
Preporuke:
14
0
42 petak, 05 avgust 2011 22:47
alkar
ako ne gledamo emotivmo i navijački prva bitka na kosovu je izgubljena jer je srbija pala pod tursku vlast,druga bitka na kosovu je izgubljena jer je nato odradio za albance i dao im državu. dvanaestodnevni rat u sloveniji 91. je izgubljen jer je slovenija postala neovisna a srpska vojska se povukla.rat u hrvatskoj 91-95 je izgubljen jer je hrvatska samostalna u svojim avnojevskim granicama a srpska vojska se povukla.rat u bosni je bio gotovo izgubljen ali amerika zaustavlja hrvate i bošnjake na ulazu u banja luku,ajmo reć da je tu neriješeno.crna gora je okrenula leđa srbiji i amostalna je,makedonija je također samostalna država.na temelju čega se grade iluzije da će srbija opet sve to povratiti pod svoju vlast?komsije i NATO to nikada neće dopustiti.sta preostaje srbiji?
Preporuke:
1
9
43 subota, 06 avgust 2011 01:14
Arčibald Rajs
Za alkara

Turska je ovde vladala 5 vekova pa smo povratili Kosovo i Metohiju, NATO se upravo raspada, ili ti to nije još jasno?
Preporuke:
6
0
44 subota, 06 avgust 2011 16:50
alkar@archibald
ma nemam ja pojma jel se nato raspada il raste,čini mi se ovo drugo jer se broj zemalja članica povećava,tehnološki i u doktrini su daleko ispred svih a sve velike clanice,iako se ponekad ne slažu,imaju s amerima iste interese-citaj nafta,rude,politički utjecaj na raznim stranama svijeta.sad mi se čini da se više srbija raspada jer eto,nažalost(iskreno)izgubiste kosovo,vojvodina je blizu samostalosti-autonomiji a sandžak i dolina na jugu srbije,zaboravih naziv,mislim preševska,je bure baruta samo sta ne eksplodira.sad,kako će to završit i da li je 500 god blizu za dočekat veliku srbiju nemam pojma.čini mi se daleko i nas bit neće al sta reče onaj mudrac KAD MENE NE BUDE NEK NI SUNCE NE IZAĐE. a trenutno niste u sjajnoj poziciji,dva desetljeća loše politike i loših vođa i eto ti jada.ža mi je sta se nismo rastali ka ljudi,mirno i civilizacijski,bilo bi nam svima bolje.evo nešto mrda putinova rusija al opet ukrivo,kao prisajedinit će bjelorusiju, j.osetiju,zakavkazje.velikorusizam,mislim
Preporuke:
0
3
45 subota, 06 avgust 2011 16:53
alkar
pitao sam sta preostaje srbiji nakon izgubljenih ratova od kosova do kosova,izuzetak 1918...da se ostavi ratova i one da ako ne znate radit da znate da se bijete.ako je to u kafani nek vam bude al na bojnom polju,u ratu,pokazale su devedesete.ostavite se toga.bolje za vas.
Preporuke:
0
3
46 nedelja, 07 avgust 2011 12:01
Arčibald Rajs
Za alkara

Meni su bitne buduće generacije, a da li je to tebi važno ili ne, ne interesuje me. Srbiju su mnogo puta čerečili pa odlazili iz nje slomljenih noseva. Uzgred, ne hvali se tuđim uspesima, pa tako ne slavi pobedu zapada nad nama, kao vašu pobedu, sa vama bez zapadnih saveznika može na kraj da izađe i nekolicina onih u kafanskim tučama koje si spomenuo. Ma koliko se trudio da ostaneš nepristrasan iz tebe izbija ona mržnja koju su doneli tvoji preci ovde na Balkan pre 500 godina, i to pored sve svoje perfidnosti ne uspevaš da sakriješ.
Preporuke:
4
0
47 nedelja, 07 avgust 2011 13:26
alkar@archibald
ma niste skontali,sjor arčibald..vi srbiju vidite iznutra a ja izvana,nije to ista stvar.tio sam jedno realno mišljene koje važi ovaj tren u političkim konstelacijama koje sada vrijede,a to je da ameri trenutno kroje kapu i vama i nama i svima.dokad ja neznam ali niste se prilagodili trenutku,nevidite jer zapjenjeno srbujete.više realnosti,manje emocija i tek onda ćete shvatit gdje ste i donijet prave odluke za srbiju,koju ja uzgred volim i poštujem,citam nušića,kapora,slušam balaševića,gocu tržan,anu bekutu,poštujem vašu naciju i mentalitet,hranu,prekrasne žene.imam puno prijatelja sirom srbije..priznajem da nevolim četnike,ni ustaše da nebi bilo zabune,desničarsko-nacionalističke snage kao sns,srs,obraz,dveri iako je i to jedan način borbe za srbiju..dabogda srbija bila napredna i bogata,zemlja zadovoljnih ljudi.ovo je iskreno i ne ulagujem se vama samo dajem prikaz srbije izvan velikosrpskog pogleda i matrica.pozdrav naprednoj i eurpsko-pravoslavnoj srbiji.
Preporuke:
0
3
48 nedelja, 07 avgust 2011 16:02
Arčibald Rajs
Za alkara

Samo ti nas ostavi na miru i gledaj svoja posla, jer pored takvih ''prijatelja'', neprijatelji nam nisu ni potrebni.
Preporuke:
3
0
49 nedelja, 07 avgust 2011 22:37
alkar@archibald
pa naravno da gledam svoja posla,samo sam iskreni poštovalac europske srbije a ne četnika i ustaša, a to ste i vi tribali gledat svoja posla 90-2009.pa nebi bili neprijatelji sa svima.sorry,but you are "luz vor" .tako bi vuk pisa engleski.
Preporuke:
0
2
50 ponedeljak, 08 avgust 2011 00:56
Arčibald Rajs
Za alkara

Ostavi se ti Vuka i drži se svog Pavelića i ovih tvojih heroja koje ti pozdravlja baka Jadranka a koji su ubijali palili i proterivali sve Srpsko u udružrnom zločinačkom poduhvatu. Samo su nam još dušebrižnici kao ti nedostajali.
Preporuke:
2
0
51 ponedeljak, 08 avgust 2011 01:48
zalostan
Boris Tadic je izabran od srpskog naroda, dvaput.
Sto sada tolika vika na njega?
Srpska skupstina ga podrzava a narod tolerise njegovu politiku.
Srpski narod ga je izabrao, dvaput, tacka!

Srpsko drustvo me podseca na dokumentarni film o krdu goveda opkoljenog hijenama. Krdo se malo uzbuni kada hijene zakolju nekoliko goveceta, pa se posle smiri. I onda ponovo.

Zasto srpski narod hoce u Evropu kad vam je Evropa dosla sad na Kosmet, sutra u Rasku, Vojvodinu, Istocnu Srbiju, Juznu Srbiju, Sumadiju, Macvu,...

I na kraju treba shvatiti da srpski narod niti je prvi niti poslednji kiji ce biti istrebljen. To se zove evolucija zivota! Nesposobni nestaju. Tacka!

Tako hocete!
Preporuke:
0
1
52 ponedeljak, 08 avgust 2011 14:05
alkar@archibald
prvo,nepoznatim osobama se govori VI i GOSPODINE,sto bi triba bit izaz vlastitog odgoja a tek nda poštivanje drugog.a i sta vama smeta sta ja ne mrzim srbiju,a da me je volja moga bi imam i zasto,ali eto neću,u inat vama četnicima,srićom vas je malo-tadić vam dvaput dobiva izbore,a i sta bi da vas mrzim.bas ste mi drag narod,isti ste ka i mi samo malo drugačiji,za rezliku od nijemaca koje nevolim,iskreno.a to sta vama smeta sta vas ja ne mrzim je vasa stvar.nevolite vi nikoga,zato ste u svadji sa cilim svitom.vi bi više volili da vas ja mrzim,jer bi tada imali i opravdanje za vašu mržnju prema hrvatima a i neznate vi volit nikoga osim sebe.patite,neće bit po vašem,neću vas mrzit i točka.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner